ارشد مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی

به وبلاگ دانشجویان ارشد مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ورودی 93 خوش آمدید

ارشد مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی

به وبلاگ دانشجویان ارشد مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ورودی 93 خوش آمدید

نمرات آقای دکتر محمدی هنوز خام است !!!

باسلام و ادب

با توجه به اینکه در ابتدای اعلام نمرات آقای دکتر محمدی در سایت دانشگاه ، اعتراضاتی شد و پس از آن متعاقبا با آقای دکتر تماس حاصل شد و در گروه تلگرام انعکاس پیدا کرد و به گمان بنده حقیر تمام دوستان تقریبا اطلاع پیدا کردند که نمرات با چه روالی اعلام شده است گویا تمامی دوستان باخبر نشدند!

نمرات هر دو درس روش های تدریس و بهبود سازمانی ، نمرات خام برگه امتحانی می باشد و تا آنجایی که من مطلع هستم نمرات ترجمه هنوز محاسبه نشده ( پیش خودمون بمونه که من امروز سحر تااااازه فرستادم لیست ترجمه ها رو به آقای دکتر   ) پس در این مورد خیالتون راحت 

اما

درخصوص روش های تدریس که نمرات فایل های ارائه ( خداوکیلی این مورد رو خیلی وقت پیش قبل از اعلام نمرات لیست رو دادم به آقای دکتر  ) گویا اعمال نشده و  اما و اما و اما در کل نمرات OD خیلی پایین بود که من واقعیت تصورش رو نمی کردم که اینقدر کم بشم !!!

اما روش های تدریس از اونجایی که تستی بود خیلی روشن نبود که آخرش چی میشه !!!


حالا هم باید با آقای دکتر صحبت کرد و به یک نتیجه مثبت رسید!!! یه چیزی تو مایه های 5+1  



دوستان هر کسی که به نتیجه ای رسید ایمیلی ، تلفنی و . . . به من اعلام بکنه تا در وبلاگ بگذارم. ممنون و متشکر




نظرات 1 + ارسال نظر
محمد علی یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 09:14

با سلام و تشکر بابت زحماتی که می کشید .
این جمله "یه چیزی تو مایه های 5+1 " را خوب اومدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.