ارشد مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی

به وبلاگ دانشجویان ارشد مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ورودی 93 خوش آمدید

ارشد مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی

به وبلاگ دانشجویان ارشد مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ورودی 93 خوش آمدید

جزوه ارزشیابی آقای دکتر محمدی

باسلام و ادب

در ابتدای امر بنده عذرخواهی می کنم به دلیل نبودن در آخرین جلسه کلاس ارزشیابی جناب آقای دکتر محمدی ، از روند پیشنهادی امتحان به دو شیوه تستی و تشریحی بی اطلاع بودم تا اینکه از طریق برخی دوستان مطلع شدم این پیشنهاد توسط ریاست محترم کارگروه و دوست خوبمون جناب آقای محترم بوده که از همینجا از ایشون بخاطر این پیشنهاد تشکر ویژه دارم و از همتی که در به چنگ آوردن جزوه آقای دکتر محمدی داشتند !!!

بله در پی مراجعه ایشون به دانشگاه جهت دریافت جزوه از آقای دکتر محمدی ، متوجه ماموریت کرمان آقای دکتر محمدی می شوند و بلافاصله به انتشارات دانشگاه مراجعه کرده و تقاضای فایل استاد را که می کنند متوجه موضوع ارتباط فایل و عدم ارائه فایل توسط انتشارات و رابطه انتشارات با یکی از تایپ و تکثیر های خارج دانشگاه و . . . می شوند که خدارو شکر با ترفند هایی معاونتی این فایل رو از تایپ و تکثیر خارج دانشگاه   دریافت می کنند و برای بنده ایمیل که بنده هم حضور شما قرار می دهم. 


ضمنا یک سری سوالات آقای دکتر محمدی هم هست و همچنین جزوه ای مدون از این کلاس که تا ساعاتی دیگر روی وبلاگ خواهم گذاشت که حاصل تلاش همکلاسی عزیزمان جناب آقای اسداللهی می باشد. 


                             دانلود جزوه ارزشیابی آقای دکتر محمدی






نظرات 1 + ارسال نظر
پایگاه مقالات ISI پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 21:49 http://isiarticle.parsiblog.com/

بزرگترین پایگاه دانلود رایگان مقالات ISI

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.